?>

Yeşilyurt Belediye Başkanı Geçit: Günün her saatinde vatandaşlarımızın sesine kulak veriyoruz

Yeşilyurt Belediye Başkanı İlhan Geçit, "Bir yıl içerisinde Çağrı Merkezimize gelen 22 bin 715 talebin büyük bir kısmı sonuçlandırılıp, vatandaşlarımıza gerekli bilgilendirme yapılmıştır" dedi.

Güncel - 3 hafta önce

Vatandaşların taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde çözüm üretmek amacıyla kurulan Yeşilyurt Belediyesi Çağrı Merkezi, vatandaşlara hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaşlar, resmi ve dini tatil günleri de dâhil olmak üzere 7 gün 24 saat Çağrı Merkezine ulaşarak taleplerini kolaylıkla iletebiliyor. Yapılan başvurular, çağrı merkezi görevlileri tarafından belediyenin ilgili birimlerine ve talebe göre de ilgili diğer kuruluşlara yönlendirilerek vatandaşların taleplerinin çözüme ulaştırılması sağlanıyor.
Bir yıl içerisinde Çağrı Merkezine ulaşan 22 bin 715 vatandaşın istek, talep ve şikâyetleri kayıt altına alınarak çözüm için yardımcı olunurken, yüzde 90 başarı performansı sağlandı.
Gece gündüz demeden vatandaşların sesine kulak verdiklerini söyleyen Başkan Geçit, Çağrı Merkezi ile vatandaşların istek ve taleplerini en kısa sürede çözüme kavuşturduklarını söyledi.
Gelen taleplerin büyük bir kısmını çözüme kavuşturan Çağrı Merkezinin, vatandaşların öneri, istek ve taleplerine hızlı ve sağlıklı bir şekilde cevap verebilmek adına çalıştığını söyleyen Geçit, belediye ile vatandaşlar arasında iletişimi güçlendiren Çağrı Merkezi ile hizmetlerdeki kalite standartını yükselttiklerini ifade etti.
"22 bin 715 talebin büyük bir kısmı sonuçlandırılıp, bilgilendirme yapılmıştır"
Çağrı Merkezinin vatandaşlar ile belediye arasında çözüm köprüsü olduğunu dile getiren Geçit, "Hemşehrilerimize sunduğumuz hizmetlerin kalitesini artırmak, iletilen taleplere anında çözüm üretilmesini sağlamak amacıyla 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren 444 8 910 numaralı Çağrı Merkezimiz ile çok sayıda istek ve talebi sonuçlandırıyoruz. Çağrı Merkezimize gelen talepler kayıt altına alınarak ilgili birim sorumluları ile talep sahibi arasındaki koordinasyon sağlanmaktadır. Yetki ve sorumluluk alanımız dışında kalan talepler ise yine görevlimiz tarafından ilgili kurumlara iletiliyor. Talep sonuçlandığı ve çözüme kavuştuğu zaman da vatandaşlarımızı tekrar bilgilendiriyoruz. Taleplerin yerine getirilip getirilmediğinin de takip edildiği Çağrı Merkezi ile vatandaşlarımıza hızlı bir şekilde daha iyi ve kaliteli hizmetler veriyoruz. Bir yıl içerisinde Çağrı Merkezimize gelen 22 bin 715 talebin büyük bir kısmı sonuçlandırılıp, vatandaşlarımıza gerekli bilgilendirme yapılmıştır" şeklinde konuştu. 
Haftanın Öne Çıkanları

Diyarbakır'da üniversite personel alımı yapıyor!

2025-01-07 02:43 - Diyarbakır

Diyarbakır’da operasyonda el bombası bulundu

2025-01-03 20:58 - Diyarbakır

Diyarbakır'da 12 Yaşındaki kız evinde ölü bulundu

2025-01-03 02:57 - Diyarbakır

Gençlerin yüz çevirdiği terzilik yok mu oluyor

2025-01-06 16:29 - Kültür Sanat

Diyarbakır polisinden mutlu yıllar baskını

2025-01-01 14:08 - Diyarbakır

Diyarbakır'ın meşhur kafesinde yangın!

2025-01-07 02:51 - Diyarbakır

Amedspor Teknik Direktör Çetin: Tek Eksiğimiz Goldü

2025-01-06 16:17 - Spor

Diyarbakır'da halkın valisi pazarda alışveriş yaptı!

2025-01-05 00:09 - Diyarbakır

HÜDA PAR "Kürt Çalıştayı" düzenliyor

2025-01-02 03:47 - Siyaset

Bucaspor 1928’de Tuna Üzümcü dönemi

2025-01-04 16:16 - Spor

İlgili Haberler

Bayburt’ta tarım ekiplerinden denetim

08:02 - Güncel

Ayakkabı tamircileri çırak bulamıyor

07:52 - Güncel

Vali Eldivan, Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğünün yeni binasında incelemelerde bulundu

22:33 - Güncel

Erzincan tarımında 2024 değerlendirmesi

22:22 - Güncel

Koruyucu Aile Hizmet Modeli tanıtıldı

22:07 - Güncel

Günün Manşetleri

Çüngüş’te trafik denetimi

17:38 - Asayiş

Battalgazi Belediyespor, TFF Futsal 1. Ligi’ne yükseldi

17:33 - Spor

Diyarbakır’da trafik kazası: 4 yaralı

15:27 - Diyarbakır

Bu haber Diyarbakır'daki özel hastaneleride ilgilendiriyor

14:57 - Diyarbakır

Amedspor, Sakaryaspor’u konuk edecek

14:51 - Spor