Diyarbakır Su ve Kanalizasyon İdaresi (DİSKİ), halka sunduğu hizmetleri daha erişilebilir kılmak amacıyla dijitalleşme sürecine hız verdi. Kamu hizmetlerinde etkinliği artırmayı hedefleyen kurum, e-devlet kapısı entegrasyonu sayesinde abonelik işlemlerinin online ortamda yapılmasını sağladı.
DİSKİ Abone İşleri Dairesi Başkanlığı Abone İşleri Şube Müdürü Adnan Dağtekin, atılan adımı değerlendirirken yeni sistemle birlikte uzun kuyrukların ve zaman kaybının ortadan kalkacağını ifade etti.
Dijital sürece tam anlamıyla entegre olmayı hedeflediklerini belirten Dağtekin, halkın abonelik devri, iptal işlemleri ve depozito iadesi gibi işlemleri artık e-devlet üzerinden hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebileceğini söyledi: “Halkımızın DİSKİ’nin hizmetlerine daha kolay ulaşabilmesi için dijitalleşme sürecine dair önemli adımlar atıyoruz. Bu sayede, işlemler e-devlet üzerinden hızlı ve kolay bir şekilde yapılabilecek; fiziki olarak DİSKİ’de geçirilen zaman büyük ölçüde azalacak. Abonelik devri, iptal işlemleri ve depozito iadesi gibi işlemler için artık kurum binasına gitmeye gerek kalmayacak. Ayrıca, dijitalleşme sayesinde bürokratik engellerin azalmasıyla daha verimli bir hizmet anlayışı gelişecek.”