D.Ü Hastanesi Başhekim Prof.Dr. Akdağ, basın mensuplarıyla bir araya geldi

Dicle Üniversitesi (DÜ) Başhekim Prof.Dr. Mehmet Akdağ Dicle Üniversite Hastanesi’nin bölgede bulunan birçok kentte yaşayan insanlara baktıklarını belirterek, tek gayelerinin üniversite hastanesini iyi yerlere getirmek ve vatandaşa en iyi hizmeti vermek olduğunu ifade etti.

D.Ü Hastanesi Başhekim Prof.Dr. Akdağ, basın mensuplarıyla bir araya geldi

Sedat IRMAK

Dicle Üniversitesi (DÜ) Başhekim Prof.Dr. Mehmet Akdağ, Üniversite Hastanesi'nde kentte görev yapan basın çalışanları ile basın toplantısı gerçekleştirdi. 

Kenttin birden fazla üniversite hastanesine sahip olmadığına ifade eden Prof. Dr. Aktağ, “Bundan dolayı bölgede bulunan birçok kentteki insanlara bakmak zorundayız bu durumda ister istemez bizi zorluyor. Birçok kentten buraya gelen hastalar var hepsi ile ilgilenmek zorundayız. Dicle Üniversitesi Hastanesi’nin konumu maalesef bunu gerektiriyor. Tek gayemiz kentimizde bulunan tek üniversite hastanesini iyi yerlere getirmektir.Bize gelen hastalara daha iyi bakmak için birçok sağlık cihazı aldık. Bu şekilde hastalarımıza daha iyi müdahale edebiliyoruz. Üniversitede Hastanesi'nin eksikliklerinin tamamlama için hayırsever ile bir zat kendim iletişime geçtim. Ve birçok hayırsever hastanemize yardımcı oldu. Yapılan yardımlarla Üniversite Hastanesi'ne hematoloji kliniği yanı sıra yedi klinik açtık. Tomoterepi için önemli cihazlar getirdik.  GETAT merkezini açarak ücretleri çok yüksek olan ameliyatın maliyetinin düşürdük. Diğer bir önemli konuda ise Tüp Bebek merkezimiz de ileri kademeler kaydettik” dedi.  

"Emar çekimini altı aydan bir aya indirdik"
Vatandaşlardan gelen şikayetler üzerine hastanede önemli çalışmalar yaptıklarını altını çizen Akdağ, “Polikliniklerimizi aydınlatma ve onarım işleri yaptık. Merkezi gene binanın birçok eksikliğini giderdik. Hastanemiz için yapım, onarım ve bakım çalışmaları yaptık. Özelikle kurumlar için kimlik çalışmaları yaptık. Bu çalışmayı en büyük yatırım olarak görüyoruz. Çünkü Dicle Üniversitesi Hastanesi olarak insan kaynakları yönetimi, planlaması, yer değişikliği, performans değerlendirmesini usul ve esasları kayda alarak hareket etmeye başladık. Acil servislerinde iyileştirme çalışmaları yaptık. Bu çalışmaların en önemlisi emar çekimini altı aydan bir aya indirdik” diye konuştu. (Sedat IRMAK)

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER