Coffy, Türkiye genelinde hem mağaza sayısını hem de yaygınlığını artırarak büyümeye devam ediyor. DP Eurasia Group'un bünyesinde 2019'da doğan marka, 100'üncü şubesini Diyarbakır'da açarak faaliyetlerini 22 ile yaygınlaştırdı. Diyarbakır'ın Kayapınar ilçesinde 1000 metrekarelik bir alanda yer alan Coffy, 500 kişilik oturma kapasitesiyle, kaliteli kahve deneyimini sunmanın yanı sıra modern bir mağaza konseptiyle tasarlanmış açık ve kapalı alanlarıyla Diyarbakırlılar için yeni bir sosyalleşme mekanı olmayı hedefliyor.

Marka, yüzde 100 Arabica çekirdeklerle hazırladığı kahveleriyle müşterilerine zengin bir seçenek sunarken, kahvaltılıklar, sandviçler, tatlılar ve atıştırmalıklardan oluşan yiyecek menüsüyle de yeni nesil kahvecilik standartlarını karşılıyor. Coffy, müşteri memnuniyetini esas alarak hem fiziksel mağazalarından hem de Coffy uygulaması üzerinden müşterilerinin memnuniyetini sağlamaya özen gösteriyor. Kaliteli kahve deneyimini erişilebilir tek fiyat modeliyle harmanlayan marka, rekabet sahasında güçlenmeye devam ediyor.

Zincir kahve sektöründe fark yaratan Coffy, müşterilerine kaliteli kahveyi uygun fiyata sunmayı hedefliyor. Müşterilerin sadece içmek istedikleri kahveyi seçmelerine odaklanan marka, aynı boy tüm kahveleri aynı fiyata sunarak fiyat konusundaki belirsizliği ortadan kaldırıyor. Ayrıca, Kolombiya ve Etiyopya'dan gelen yüzde 100 Arabica çekirdeklerle hazırlanan kahveleri, sektörde fark yaratan uygun fiyatlarla sunuyor.

Coffy, müşterilerine sıra beklemeden kahve alma imkanı sağlayan 'beklemeden al' entegrasyonuyla da dikkat çekiyor. Müşteriler, uygulama üzerinden siparişlerini vererek mağazaya gelmeden önce kahvelerini hazır bulabiliyorlar. Ayrıca, uygulamaya üye olan herkes ilk kahvesini ücretsiz alabiliyor ve Coffy sadakat programı kapsamında her 5 siparişte bir ücretsiz kahve kazanma şansı elde ediyor.

DP Eurasia Group CEO'su Aslan Saranga, açılışta yaptığı konuşmada Türkiye'deki kahve sektörünün hızla büyüdüğünü belirtti. Coffy'nin tek fiyatlı dijital kahve markası olarak piyasada fark yarattığını ve kaliteli kahve deneyimi sunmayı hedeflediğini vurguladı. Saranga, markanın geniş menüsü ve dijital altyapısıyla sektörde önemli bir oyuncu olmaya aday olduğunu ifade etti.

Pizza Restoranları A.Ş. çatısı altında faaliyet gösteren Coffy, Türk kahve kültürünün geleceğini şekillendirmeyi amaçlıyor. Güçlü franchising sistemi ve yenilikçi konseptiyle kısa sürede büyüyen marka, 2024 yılı sonunda 200 şubeyle Türk kahve sektöründe önemli bir konuma gelmeyi hedefliyor.

Kaynak: MEHMET SIDDIK BİLGE