Güneydoğu Anadolu bölgesindeki Diyarbakır, Şanlıurfa, Mardin, Batman, Şırnak ve Siirt illerinde sürdürülebilir enerji dağıtım hizmeti sunan Dicle Elektrik, müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla 2020 yılında hayata geçirdiği Mobil Müşteri Memnuniyeti Merkezi (4M) ekipleriyle önemli bir başarıya imza attı. Şirket, 67 kişilik ekibiyle bugüne kadar sorumluluk bölgesindeki 6 ilde 420 bin kilometre yol kat etti.
Yaklaşık 2.3 milyon aboneye hizmet veren Dicle Elektrik, özellikle kırsal bölgelerdeki müşterilerine ulaşmak için 4M ekipleriyle büyük bir özveriyle çalışıyor. Dicle Elektrik Genel Müdürü Yaşar Arvas, ekiplerin 4 yılda gitmedik yer bırakmadığını vurgulayarak, "Müşterilerimizin memnuniyetini artırmak için ekiplerimiz il ve ilçelerde durmaksızın çalışıyor. Adeta Dicle Elektrik ofislerini de beraberlerinde taşıyan 4M ekiplerimiz, on binlerce müşterinin talep ve şikayetlerini yerinde dinleyerek çözüm üretiyor," dedi.
Enerji Verimliliği ve Sosyal Sorumluluk
Dicle Elektrik'in 4M ekipleri, enerji verimliliği konusunda farkındalık yaratmayı amaçlayan eğitimler de veriyor. Özellikle kırsal bölgelerdeki çocuklara enerji tasarrufu konusunda bilgilendirmelerde bulunan ekipler, halk buluşmaları ve festivaller aracılığıyla da şirketin sosyal sorumluluk projelerine katkı sağlıyor.
4M araçlarında her biri alanında uzman 3 kişi görev yapıyor ve abonelerin ödeme dışındaki tüm taleplerini karşılıyor. Modernize edilen bu mobil ofisler, internet bağlantılı bilgisayarlar ve eğitimlerde kullanılan TV cihazlarıyla donatılmış durumda.